EOS Ügyviteli rendszer használatához biztosított szolgáltatásaink:
- Rendszer bemutatók a leendő ügyfeleknek.
- Meglévő hardver, szoftver, ügyviteli folyamat, feladat és létszám felmérés.
- Javaslatok kidolgozása szervezeti felépítésre, ügyviteli folyamatra, létszám igényre.
- Tevékenységi körök kidolgozása, munkaköri leírások fő pontjaira javaslat tétel.
- Folyamatos vagy lépcsőzetes bevezetési ütemterv kidolgozása.
- Hardver és hálózat kialakításra javaslat kidolgozása, helyi erőforrás hiánya esetén társcéggel a kivitelezést is vállaljuk.
- Hardvertesztelésre speciális szoftver és adatbázis telepítése.
- A bevezetési ütemtervnek megfelelően szoftvertelepítés, rendszerparaméterezés a helyszínen.
- Meglévő kódok, törzsek konvertálása lehetőség és igény szerint.
- Dolgozók betanítása a helyszínen, lehetőleg mindenkit a saját munkahelyén.
- A kitűzött határidőkor éles rendszerindítás.
- Az üzemszerű működést támogató további szolgáltatások:
- Azonnali rendelkezésre állás hiba esetén.
- Ügyfél szolgálat telefonon, faxon, interneten, FTP-n, személyesen.
- Tapasztalatok, igények folyamatos gyűjtése.
- Az EOS rendszer fejlesztése a rendeletkövetések, az egyedi igények, valamint az új hardver és fejlesztési lehetőségek kihasználhatósága miatt.
- Önálló FTP szerver üzemeltetése az ügyfelek részére.
- Az EOS rendszer ON-LINE HELP környezetének folyamatos karbantartása.
- Átszervezés esetén a rendszer működési környezetének átalakítása.
- Igény esetén kiegészítő oktatás, és újra betanítási sorozat a helyszínen.
- Gazdálkodási és stratégiai tervek kialakításához szakértői támogatás.
Ügyfeleinkkel kizárólag bérleti szerződéses viszonyban vagyunk, és a bérleti díj fedezet az összes üzemszerű működést biztosító szolgáltatásra. A bevezetést egyszeri implementációs díjért végezzük.