Keresés

Szolgáltatások

EOS Ügyviteli rendszer használatához biztosított szolgáltatásaink:

  • Rendszer bemutatók a leendő ügyfeleknek.
  • Meglévő hardver, szoftver, ügyviteli folyamat, feladat és létszám felmérés.
  • Javaslatok kidolgozása szervezeti felépítésre, ügyviteli folyamatra, létszám igényre.
  • Tevékenységi körök kidolgozása, munkaköri leírások fő pontjaira javaslat tétel.
  • Folyamatos vagy lépcsőzetes bevezetési ütemterv kidolgozása.
  • Hardver és hálózat kialakításra javaslat kidolgozása, helyi erőforrás hiánya esetén társcéggel a kivitelezést is vállaljuk.
  • Hardvertesztelésre speciális szoftver és adatbázis telepítése.
  • A bevezetési ütemtervnek megfelelően szoftvertelepítés, rendszerparaméterezés a helyszínen.
  • Meglévő kódok, törzsek konvertálása lehetőség és igény szerint.
  • Dolgozók betanítása a helyszínen, lehetőleg mindenkit a saját munkahelyén.
  • A kitűzött határidőkor éles rendszerindítás.
  • Az üzemszerű működést támogató további szolgáltatások:
    - Azonnali rendelkezésre állás hiba esetén.
    - Ügyfél szolgálat telefonon, faxon, interneten, FTP-n, személyesen.
    - Tapasztalatok, igények folyamatos gyűjtése.
    - Az EOS rendszer fejlesztése a rendeletkövetések, az egyedi igények, valamint az új hardver és fejlesztési lehetőségek kihasználhatósága miatt.
    - Önálló FTP szerver üzemeltetése az ügyfelek részére.
    - Az EOS rendszer ON-LINE HELP környezetének folyamatos karbantartása.
    - Átszervezés esetén a rendszer működési környezetének átalakítása.
    - Igény esetén kiegészítő oktatás, és újra betanítási sorozat a helyszínen.
    - Gazdálkodási és stratégiai tervek kialakításához szakértői támogatás.

Ügyfeleinkkel kizárólag bérleti szerződéses viszonyban vagyunk, és a bérleti díj fedezet az összes üzemszerű működést biztosító szolgáltatásra. A bevezetést egyszeri implementációs díjért végezzük.

Szakmai oldalak

hasznos linkek

tovább

Kapcsolat

üzenetküldés
 

tovább

Könyvelés

Teljes körű könyvelési szolgáltatás

tovább